Gücünü Azure’dan alan V-Count Ziyaretçi Analizi Çözümleri ile tanışın

Verilerin etkisi artık hayatın her alanında kendini gösteriyor. Veri çözümünün işletmeleri nasıl değiştirdiğine bir örnek de müşteri ve mekan analizi ile çözümü ile V-Count isimli iş ortağımız.

Kişi sayısı, ısı haritası, mağaza ve benzeri mekanlardaki uzayan kuyrukların yönetimi ve ruh durumu/yaş/cinsiyet tanıma teknolojilerini içeren ürünlerin bulunduğu 360 derece bir ziyaretçi analiz paketi olan V-Count, Microsoft Azure Marketplace’ten edinilebilir. Örneğin yapılan araştırmalara göre mağazalarda uzun kuyrukta bekleyenlerin %77’si tekrar o mağazaya geri dönmüyor.

Analitik araçları ile işletmelerin müşteri davranışlarını satışa dönüştürmelerine, kârı artırmalarına ve operasyonları iyileştirmelerine yardımcı olan V-Count çözümleri, dünya genelinde 110’den fazla ülkede kullanılmaktadır. Uygulamanın hizmet verdiği 32 binden fazla konumda ise perakende zincirlerinden havaalanlarına, bankalardan benzin istasyonlarına, kütüphane ve müzelerden okullara kadar farklı sektörlere hizmet veriyor.

Fiziksel dünyada ziyaretçi analizinin önemi

Fiziksel dünyada da tıpkı online’da olduğu gibi her bir etkinlik ile analiz edilebilecek büyük bir veri yığını oluşur. Ziyaretçi analizi müşterilerin işlerini büyütmelerine yardımcı olmaktadır.

V-Count’un çözümünü kullanan müşterilerin bu seçimlerinin sebeplerini de şu şekilde sıralayabiliriz aslında:

  • 60 gün içinde satışa dönen ziyaretleri %1 artırarak ciroda %10’luk bir artış sağlamak
  • Farklı cinsiyet, yaş ve ruh halindeki müşteriler için anında kampanya imkanı
  • Mağazadaki atıl bölgelerin farkına varmak ve önlem almak
  • Mağaza içinde popüler olan alanları keşfetme ve daha iyi kullanma imkanı
  • Kampanyaların etkinliğini karşılaştırmak
  • Personel vardiyalarını yoğun saatlere göre optimize etmek

Müşteri davranışlarını 60 günde ciroya dönüştürebilecek aksiyonlar alabilmek için size de ziyaretçi analiz çözümü V-Count ile tanışmanızı tavsiye ederim.