Outlook Customer Manager ile küçük işletmeler için daha kolay müşteri ilişkileri

Office 365 ile amacımız, küçük işletmenizde daha fazlasını başarmanıza yardımcı olmak. Onun için Office 365’in değerini genişletiyor, temel üretkenlik ve işbirliği araçlarının yanı sıra işinizde kullanabileceğiniz yeni hizmetler de sağlıyoruz. Bu yıl içinde yayınladığımız Bookings ile müşteri görüşmelerinizi programlayabileceğiniz yeni bir yöntemi sunduk. Bugün de müşteri ilişkilerinizi daha etkili bir biçimde yönetmenize yardımcı olacak yeni bir aracı ekliyoruz.

Bir işletme sahibi olarak müşteri sürekliliğini sağlamanın müşterilerinizi iyi tanımak, onlarla yaptığınız görüşmeleri hatırlamak ve isteklerini takip etmekle başladığını biliyorsunuz. Takip etmeniz gereken çok sayıda müşteriniz olduğunda, üstelik gün içinde saatlerin yetersiz kaldığı durumlarda bu güç olabilmektedir. Müşterilerinizi takip etmenizi ve onlarla ilişkilerinizi geliştirmenizi kolaylaştırmak için size bir Office 365 hizmeti olan Outlook Customer Manager’i sunuyoruz.

Outlook Customer Manager, her müşteriyle etkileşiminize tam bir bakış sağlar, üzerinde çalışılan görev ve anlaşmaları izlemenize yardımcı olur, zamanlı anımsatıcılar gösterir. Müşteri ilişkilerinize dair bilgileri, ayrıca bir araç kurma veya öğrenme gereği olmadan, doğrudan Outlook’un içinden alırsınız.

Office 365 İşletme Ekstra planıyla birlikte ek bir maliyet olmadan sunulan Outlook Customer Manager, özellikle küçük işletmeler için geliştirilen bulut tabanlı bir çözümdür. İşletme gereksinimleriniz arttıkça da, gelişmiş müşteri bilgileri, süreç verimliliği ve tutarlılığı, derin finans ve müşteri kavrayışlarından yararlanabileceğiniz Dynamics 365’e geçebilirsiniz.

Müşteri ilişkilerine dair tüm bilgiler çok daha az yoğunlukla aynı yerde

E-postalar, davetler, arama kayıtları, Excel tabloları, elle tutulan notlardan ve diğer ekip üyelerinizden gelen onca bilgi ve görevlere yetişme çabası sizi daha önemli işlerinizi yapmaktan alıkoyabilir. Onun için Outlook Customer Manager (e-postalar, toplantılar, aramalar, notlar, dosyalar, anlaşmalar, teslim tarihleri gibi) müşteri bilgilerini gelen kutunuzda otomatik olarak düzenler, size zaman çizelgesi hâlinde gösterir.

Müşteri bilgilerini gelen kutunuzun hemen yanında görür, zamanında eyleme dönüştürebilirsiniz.

Müşteri bilgilerini gelen kutunuzun hemen yanında görür, zamanında eyleme dönüştürebilirsiniz.

Zaman çizelgesindeki bilgiler, Office 365 ortamınızdaki e-posta, takvim ve arama kaydı verilerinden otomatik olarak toplanır, müşterilerle etkileşim verilerinizi elle girmeniz gereğini azaltır. Tüm müşteri bilgilerinin tek bir yerde toplanması sayesinde veri girmeye ya da verileri farklı yerlerde aramaya daha az zaman harcar, müşterilerinize daha fazla zaman ayırırsınız.

Önemli konuları asla gözden kaçırmayın

İşletme sahibi olarak yoğun tempolu iş günlerinde takip edilmesi gereken bazı konular kolayca aklınızdan çıkabilir; daha kötüsü, müşterinize verdiğiniz önemli bir sözü yerine getirmeyi unutabilirsiniz. Outlook Customer Manager, zamanlı anımsatıcılar göstererek; görevleri kişi, şirket ya da anlaşmalarla ilişkilendirmenizi sağlayarak; anlaşmalarınızı aşama, kapanış tarihi, öncelik ve tutar temelinde listeleyerek fırsat ve taahhütlerinizi yakından izlemenize yardımcı olur. Zamanınızı önceliklere göre planlamanıza yardımcı olmak için sistem, en önemli müşteri ve anlaşmalarınızı içeren Odaklı bir listeyi size otomatik olarak sağlar.

Müşteri ve anlaşmalarınıza dair bilgileri detaylı olarak yakından görün, zamanlı anımsatıcılar alın.

Müşteri ve anlaşmalarınıza dair bilgileri detaylı olarak yakından görün, zamanlı anımsatıcılar alın.

Herkesin aynı bilgilerle çalışmasını sağlayın

Küçük işletmelerde tüm çalışanlar müşteri ilişkileriyle ilgilenir. Fakat ekibin farklı üyeleri aynı müşteriyle konuştuğunda, tüm iletişimi takip edebilmek zorlaşır. Outlook Customer Manager ile isterseniz müşteri bilgilerini ekibinizle paylaşır, herkesin aynı bilgilere sahip olmasını sağlarsınız.

Böylelikle, bir daha çalışanlarınızdan biri hastalanıp işe gelemediğinde, diğer ekip üyeleri (önceki görüşmelerin notlarından gelecek görüşme tarihlerine, anlaşmanın hangi aşamada olduğundan müşterinin köpeğinin adına kadar) gerekli tüm bilgileri parmaklarının ucuna getirerek müşterinin telefonunu yanıtlayabilirler.

Bilgilere hareket halindeyken de erişin

introducing-outlook-customer-manager-3b

Mobil erişiminiz de olsun.

 

İş her zaman masa başında yürütülmez. Onun için Outlook Customer Manager’in masaüstünüzde göreceğiniz müşteri bilgilerine hızlı erişim sağlayan bir mobil uygulaması da var. Telefonunuzda birkaç çekme hareketiyle bir müşteriyle toplantıya girmeden hemen önce aranızdaki son iletişime bakabilir, toplantıdan sonra kısa bir not yazabilir veya yeni bir kişi yaratmak için müşteri kartvizitini taratabilirsiniz.

Mobil uygulama önce İOS için sunulmaktadır; zaman içinde diğer mobil platformlara da gelecektir.

Basit kullanım

Outlook Customer Manager’e, Outlook gelen kutunuzun Giriş sekmesinde tek bir tıkla erişebilirsiniz. Herhangi bir yeni yazılım yüklemenize ya da ekibinize günlerce eğitim vermenize gerek yoktur. Verileriniz Office 365’te kaldığı için de başka yazılım veya hizmetlere bağlantı kurmaya ya da ayrı ayrı ürünlerin yönetimine zaman harcamazsınız.

blog-desktop-gif-3

Outlook Customer Manager kullanmaya başlamak için

Outlook Customer Manager şimdi Office 365 İşletme Ekstra müşterilerine gönderiliyor; İlk Sürüm abonelerinden başlayarak önümüzdeki aylarda tüm dünyadaki abonelere gönderilecek. Office 365 hesabınıza gönderildiğinde Windows için Outlook 2016 programınızın Giriş sekmesinde Customer Manager simgesini göreceksiniz. Simgeyi tıklatıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Erken erişim isterseniz, Office 365 İlk Sürüm programına katılma hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen bu sayfaya bakın.

Outlook Customer Manager’in müşteri ilişkilerinizi geliştirmenize ve işletmenizi büyütmenize nasıl yardımcı olacağını görmeyi merakla bekliyoruz. Outlook Customer Manager’i kullandıkça lütfen geri bildirim forumu sayfamızda bize görüşlerinizi bildirin.