Ekran Görüntülerini Resim Olarak Ekleme

Office 2010 programları ile çalışırken ekran görüntülerinin tamamını ya da bir kısmı üzerinde çalıştığınız dosyaya, çalışma sayfalarına ya da sunularınıza ekleyebilirsiniz.

1. Resim olarak eklemek istediğiniz pencereleri açın (programları başlatın)

2. Ekle -> Ekran Görüntüsü aracı okunu tıklayın.

3. Kullanılabilir Pencereler kısmından istediğiniz pencereyi tıkladığınızda resim olarak belgenize eklenir.

4. Eklediğiniz resme tıklayıp seçip, Resim Araçları -> Biçim -> Boyut grubundaki Kırp (Crop) aracı ile istediğiniz kısmını kırpabilirsiniz.

5. Ekle -> Ekran Görüntüsü aracı okunu -> Ekran Kırpma komutunu tıklayıp, eklemek istediğiniz ekran görüntüsünü seçin. Seçtiğiniz kısım haricindeki kısımlar silik görünür. Seçiminiz bittiğinde resim resim olarak belgenize eklenir. Birden fazla pencere açık ise resim olarak almak istediğiniz pencere dışındaki pencereleri simge durumuna küçültün.