Hack the Classroom’un ardından

htc

Geçtiğimiz ayın 24’ünde gerçekleşen dijital etkinliğimiz Hack the Classroom’un heyecan verici sonuçlarını ve etkinliği kaçıranlar için neler yaptığımızı paylaşıyoruz.

Bu etkinliği hayata geçirmekteki temel amacımız eğitimcilerle ölçeklendirilebilir ve güvenilir bir ortak payda da bilinç oluşturabilmek, her biri muhteşem hikâye anlatıcılar olan konuşmacılarımızdan aldığımız ilhamla Microsoft olarak daha fazla sayıda insanla bağ kurmak ve genel hatlarıyla teknoloji kullanımının entegrasyonuna katkı sağlamaktı. Bu etkinlikler dizisiyle eğitimciler ve öğrenciler şovun esas yıldızı oldular; aynı zamanda teknolojiyle inanılmaz öğrenim deneyimlerinin ortaya konduğu da görüldü.

Neler yaptığımızı takip edemeyenler şimdi bu bağlantılar ile olup biteni mercek altına alabilir: Social Media Sway, Tweets, Streaming Parties Sway

Rakamlarla Hack the Classroom

  • 14.676 kayıt
  • 5.500’den fazla canlı izlenme
  • 41 dakika ortalama izlenme süresi
  • 26 MSFT mağazasından canlı akış
  • 1 Twitter trend başlığı
  • 82M Twitter görüntülenmesi
  • 14M kişiye ulaşan 12K Twitter paylaşımı
  • 800’den fazla soru
  • 7,8K yorum
  • %82 oranında Microsoft ürün ve servislerini tavsiye ve takip etme eğilimi

Eğitimcilerin yönettiği oturumlar izleyicilerin ilgisiyle olumlu geridönüşler alırken eşsiz eğitim deneyimleriyle teknolojiyi basit ve etkin yollarla ilham verici bir şekilde eğitim hayatına dahil etme noktasında hedefimize ulaştık.

  • John Kao’nun inovasyon ve yaratıcılık üzerine yaptığı açılış konuşması yeni bir sınıf fikrinin ne kadar mümkün olduğuna dair algı kapılarını açtı.
  • Lauren Pittman’ın öğrencileriyle yeni öğrenme araçları üzerine paylaştığı deneyimlerin yanı sıra OneNote kullanımı üzerine verdiği tüyolar zihin açıcıydı. Kaçıranlar Lauren Pittman’ın OneNote’u 5 farklı kullanma şeklini buradan izleyebilir.
  • Dyane Smokorowski, öğrencilerini dünyaya Skype aracılığıyla bağlıyor. Skype Virtual Field Trips ile öğrencilerini North Carolina Doğa Tarihi Müzesi’nden konuşmacılarla bile nasıl buluşturduğunu paylaştı.
  • Patricia Romero ise Mexico’daki sınıfında öğrencileriyle Minecraft’ı kullanarak nasıl deneyimler yaşadığını anlattı.

john-kao

Etkinlik boyunca Karon Weber ve eğitim alanında düşünce lideri sayılan Jordan Shapiro, Hacking STEM isimli bir atölye çalışmasına evsahipliği yaparken eğitimcileri sahneye davet ederek gündelik nesnelerle bir anemometre yani rüzgârölçer yaparak çeşitli analiz ve açık hava deneyleri yaptılar.

Bu heyecan verici etkinliğe katılarak gerçekleşmesini mümkün kılan herkese teşekkür ederiz. Bir sonrakinde tekrar görüşmek üzere!