Service Manager ve Orchestrator ile ITSM ve Automation etkinlikleri

cozumpark ile Service Manager ve Orchestrator etkinlikleri

Önümüzdeki günlerde ÇözümPark ile beraber İstanbul ve Ankara’da düzenlediğimiz etkinliklerde IT Service Management ve Automation konularına odaklanacağız.

Bu etkinliğimizde sizlere organizasyonunuzda Microsoft Service Manager kullanarak Incident, Change ve Service Request Management yönetiminin, son kullanıcı ve IT çalışanları için Self-Service Portal yapılandırmasının nasıl yapılacağı, dikkat edilmesi gereken alanları, data warehouse yapısının nasıl çalıştığı ve standart raporlama ile OLAP Cube’leri kullanarak dinamik raporların nasıl hazırlanacağını ve böylece IT Service Management kavramını paylaşacağız.

Son olarak, Service Manager ve Orchestrator kullanarak yönetim işlemlerinin kolaylaştırılmasında otomasyonun faydalarına değinerek çeşitli senaryoları görme imkânına sahip olacaksınız.

Etkinlik programı
09.30 – 10.30 Service Manager ile Incident, Service ve Change Request Yönetimi
10.30 – 10.45 Kahve Molası
10.45 – 11.30 Service Manager ve Self-Service Portal ile Son Kullanıcı için Yardım Masası Oluşturulması
11.30 – 11.45 Kahve Molası
11.45 – 12.30 Service Manager Raporlama ve Data Warehouse Detayları
12.30 – 13.30 Öğle Yemeği
13.30 – 14.30 Service Manager ve Orchestrator Düeti
14.30 – 14.45 Kahve Molası
14.45 – 15.45 Service Manager ve Orchestrator Kullanarak Otomasyon Senaryoları

İstanbul için

Etkinlik tarihi ve yeri: 18 Mayıs Çarşamba / Microsoft Türkiye İstanbul Ofisi

Kısıtlı sayıda yerimiz olduğu lütfen bir an önce kayıt yaptırın.

Ankara için

Etkinlik tarihi ve yeri: 25 Mayıs Çarşamba / Microsoft Türkiye Ankara Ofisi

Kısıtlı sayıda yerimiz olduğu lütfen bir an önce kayıt yaptırın.