“Satış Ekipleri için Oyunlaştırma” CRM Online’da!

dynamics_CRM_01

Günümüzde neredeyse tüm satış organizasyonlarında, satış ekiplerinin hedeflerini yapmaları ve satışlarını arttırmaları için çeşitli yarışlar ve teşvik edici programlar önemli hale geldi. Fakat elde edilen sonuçlar gösteriyor ki, en iyi performans sergileyen %20’lik dilimdeki satışçılar sürekli kazanırken, ekibin geri kalanı kazanamayacakları düşüncesiyle hedefleri için çaba göstermiyor ve yarışın gerisinde kalıyor. Yöneticiler için, kalan %80’lik dilimdekileri motive ederek oyunun içinde tutmak, toplam hedefleri başarmak için kritik önemde. Dynamics CRM Online’ın, Satış Ekipleri için Oyunlaştırma uygulaması, tüm satış temsilcilerinin motivasyonunu yüksek tutarak, başarılı sonuçlar elde etmelerini sağlıyor.

Oyunlaştırma uygulaması ile satış temsilcileri, her telefon görüşmesinden, kapatılan her ürün satışından, oluşturdukları her satış fırsatından, kazandırdıkları her liradan ve yaptıkları her müşteri ziyaretinden ve benzeri aktivitelerden belirlenen miktarda puan kazanır. Puanlar aktivitelere göre ayrı ayrı belirlenebildiğinden, çağrı merkezinde ya da sahada olmasına bakmaksızın satış temsilcisi oyunda adil olarak yarışır.

sales_team_01

sales_team_02

Satış temsilcileri için, kotaları korkulu rüya olmaktan kurtarıp, varılması gereken eğlenceli bir hedef haline getiren oyunlaştırma uygulaması içerisinde çeşitli bireysel ve takım oyunları yaratılabilir. CRM kullanımını büyük ölçüde arttıracak ve teşvik edecek bir diğer durum ise, satış ekibinde olmayan çalışanların da taraftar olarak oyunlarda yer alabilmeleri. Taraftarlar kendi takımlarını oluşturarak onları kazanmaları için destekleyip motive edebilir. ‘Takım oyunu’ düşüncesini kalıplarından çıkarıp, tüm çalışanlarınızda birbirlerini destekleyip, öğrendikleri ve öğrettikleri bir dayanışmaya dönüştürebilirsiniz.  Oyunlardaki sonuç ve gelişmeler objektif olarak tüm şirketçe, mobil cihazlar dahil çeşitli kanallardan takip edilebilir; çağrı merkezi ekranlarında, ofiste yerleşik bulunan TV ekranlarında, mail kutularında sonuçlar ve performanslar paylaşılabilir. Kutlama ve ödüllendirmeler videolarla renklendirilebilir.

SCI_Case_01

Rakamlar ile konuşmak gerekir ise, yapılan araştırmalara göre; satışın oyunlaştırılması ile ilk yılını doldurmuş satış temsilcilerinin satışlarının %31 oranında arttığı belirlenmiş. Bir önceki yıla göre büyüme ve satış kapatma rakamlarında da 2 kat artma gözlenmiş.

references_01

 

Çözümümüz hakkında daha detaylı bilgi için iletişim sayfamızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

CRM Online’ı ücretsiz denemek için tıklayın!