Microsoft Dynamics CRM Online Sürümünü Kullanıma Sunduk

Bulut üzerinde gerçekleştirdiğimiz inovasyonlarla ve sunduğumuz hizmetlerle, şirketlerin müşterilerin sürekli değişen ihtiyaç ve beklentilerine çok daha hızlı uyum sağlama fırsatı sunuyoruz.

Dynamics_CRM_Online_1

Şimdi bulut tabanlı müşteri ilişkileri yönetimi çözümümüz Microsoft Dynamics CRM Online’ın kullanıma hazır olduğunu sizlere duyurduğumuz için mutluyuz.

Microsoft, Microsoft Dynamics CRM Online çözümünü pazara sunarken ülkemize öncelik verdi ve ilk pazara sunulacak ülke olarak Türkiye’yi belirledi. Ürün, Türkiye’nin ardından Haziran ayı içinde Avrupa, Asya Pasifik ve Güney Amerika’daki 54 pazarda ve 42 dilde yaygınlaşmaya devam edecek.

Microsoft Dynamics CRM Online bahar güncellemesi Dynamics CRM’in verimliliğe odaklı yeteneklerini pazarlama, sosyal dinleme ve müşteri hizmetlerine yönelik yeni yeteneklerle birleştirerek kurumların değişen müşteri taleplerine hızla uyum sağlamasına yardımcı olacak şekilde geliştirildi.

Yeni güncellemeyle pazarlama, satış ve müşteri ilişkilerine yönelik yeteneklerin Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint ve Power BI for Office 365 gibi Microsoft’un popüler verimlilik uygulamalarıyla kesintisiz entegrasyonunu sağlamış olduk. Böylece şirketlerin güncel müşteri talep ve ihtiyaçlarına hızla uyum sağlaması ve cevap vermesi de kolaylaştı.

Bugün ayrıca pazarlama odaklı Microsoft Dynamics Marketing ve sosyal dinleme odaklı Microsoft Social Listening eklentilerinin yanı sıra, Microsoft Dynamics CRM’e eklenen güncellemelerle Unified Service Desk eklentisinin de duyurusunu gerçekleştirdik.

Hem verimli, hem güvenli

Microsoft’un bulut üzerinde sunduğu ürün ve hizmetleri verimlilikle buluşturan benzersiz bir ürün olan Dynamics CRM Online sunduğu pazarlama, satış ve hizmet odaklı fırsatların yanı sıra veri güvenliğine de son derece önem veriyor. Ürünümüz geliştirilirken müşterilerimizin tüm ihtiyaçları göz önüne alındı. Arayüz yeniden tasarlandı, 6 aylık hızlı gelişim süreci hayata geçirildi, ürünün fonksiyonlarını zenginleştirmek üzere 3 adet satın alma gerçekleştirildi ve birçok yeni özellik eklendi. Microsoft Dynamics CRM Online, Avrupa Birliği’nin veri güvenliğine dair model koşullarına ve ‘Article 29 Working Party’ ile kabul edilen gizlilik kanunlarında yer alan yüksek standartlara uyumluluğu belgelenmiş bir ürün. Microsoft, AB standartlarına bu ölçekte uyum sağlayan ilk ve bugüne kadar tek kurum olma özelliğine sahip.

Dynamics_CRM_Online_2

Microsoft Dynamics CRM Online ile gelen yeni özellikler, mobil teknolojilerin ve sosyal etkileşimin hakim olduğu bir dünyada şirketlerin değişen koşullara hızla uyum sağlamasını ve müşterilerine yüksek standartlarda hizmet sunmasını sağlıyor. Microsoft Social Listening, satış, pazarlama ve hizmet profesyonellerine sosyal medya üzerinde şirketleri ve rakipleri hakkında neler konuşulduğunu kolayca izleme ve bu bilgiyi avantaja dönüştürebilme fırsatı veriyor.

Microsoft Dynamics Marketing, pazarlama çalışanlarına daha verimli kampanyalar kurgulama, satış ekiplerine sonuç odaklı bilgi sunma ve performansı daha iyi takip etme olanağı sunuyor.

Microsoft Dynamics CRM Online beraberinde birlikte müşteri hizmetleri çalışanlarının işlerini kolaylaştıracak yeni yetenekler de dikkat çekiyor. Bunlar arasında Microsoft’un yeni satın aldığı Parature müşteri hizmetleri yazılımı ile eklenen, çoklu kanallar üzerinden sunulan destek hizmetlerini kapsayan güçlü self-servis yetenekleri ve Unified Service Desk yer alıyor. Böylece Microsoft Dynamics CRM kullanıcıları müşterilerine hızlı, çözüm odaklı ve özelleştirilebilir hizmetler sunma fırsatı yakalıyor.

Borusan Otomotiv Dynamics CRM ile müşterisine daha yakın

Microsoft Dynamics CRM’in sunduğu avantajlar Borusan Otomotiv’e yeni pazarlama olanaklarını gündeme getirme ve operasyonel süreçleri kolaylaştırarak büyük başarılara imza atmasına yardımcı oluyor. Müşteriyi iyi tanımanın ve ihtiyaçlarını doğru anlamanın çok önemli olduğu otomotiv sektöründe Borusan Otomotiv müşterilerileriyle güçlü ve kalıcı ilişkiler geliştirmeyi bir öncelik olarak görüyor. Microsoft Dynamics CRM kuruma müşterisini daha iyi tanımasını ve bu sayede müşteri ihtiyaçlarına yönelik süreçleri daha verimli hale getirmesini sağlıyor. Borusan Otomotiv müşterileriyle olan ilişkilerini geniş bir ölçekte özelleştirebildiği için, pazarlama aktivitelerinde ve maliyet kontrolünde daha büyük başarılar elde edebiliyor.

Microsoft Dynamics CRM hakkında daha fazla bilgi için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.