Turkcell, Online İşlemler Windows Phone Uygulaması ile Fark Yaratıyor

Windows Phone platformumuzun Canlı Kutucuklar özelliği uygulamalarda fark yaratmaya ve kullanıcılara zenginleştirilmiş deneyim sunmaya devam ediyor. Turkcell, Windows Phone 8 için özel olarak geliştirdiği Online İşlemler uygulamasında bu özelliğe yer vererek müşteri deneyimini iyileştirdi.

Turkcell_WP_PNG

Online İşlemler’in Canlı Kutucuklar desteği sayesinde Windows Phone 8 kullanan Turkcell müşterileri uygulamayı açmaya gerek kalmadan telefonlarının başlangıç ekranı üzerinden kalan bakiyelerini görüntüleyebiliyorlar.

Turkcell müşteri hizmet kanalları içinde önemli bir yere sahip olan Online İşlemler uygulamasıyla kullanıcılar hatlarına ait birçok işlemi dünyanın her yerinden, günün her saatinde ücretsiz olarak yapabiliyorlar. Uygulama ile paketlerde kalan kullanımlar ve güncel fatura veya TL bakiyesi görüntülenebildiği gibi fatura detayı da öğrenilebiliyor. Uygulama ile TL yükleme, ses, SMS ve data paketlerini değiştirme gibi çevrimiçi işlemleri de hızla yapmak mümkün. Ayrıca Online İşlemler ile hatla ilgili tüm paket, kampanya, servis abonelikleri ile kulüp bilgilerine de rahatlıkla ulaşılabiliyor.

Turkcell Online İşlemler Windows Phone 8 uygulamasında, yayınlandığı tarihten itibaren ilk iki haftada 165.000, şimdiye dek ise 3 milyon işlem yapıldı ve bu işlemlerin çoğunluğu Canlı Kutucuklar üzerinden gerçekleştirildi. Online İşlemler Windows Phone Mağazası’nda yayınlandığında kullanıcılar uygulamaya 5 yıldız verdiler ve ilerleyen haftalarda uygulama 4,5 yıldız ortalamasında seyretmeye başladı. Ayrıca uygulama Windows Phone Mağazası’nda “Yeni + Popüler” bölümünde birinci sırada yer aldı. Turkcell, Online İşlemler uygulamasının tanıtımı için 500.000 SMS ve 30.000 e-posta gönderimi yaptı.

Turkcell Online İşlemler uygulamasını, Windows Phone Mağazası’ndan ücretsiz olarak indirebilirsiniz.  

Uygulamanın başarı hikayesine Microsoft Case Studies sayfamızdan ulaşabilirsiniz.