PowerPoint 2013’de Sunulara Excel Tablosu Kopyalama

Excel programında oluşturduğunuz tabloları PowerPoint sunularına kolayca kopyalayabilirsiniz.

1. Excel’den PowerPoint sunusuna kopyalamak istediğiniz tablonun olduğu dosyayı açın ya da dosyayı oluşturun.

2. Tablonun kopyalamak istediğiniz kısmını seçin.

3. Giriş sekmesi > Pano grubunda Kopyala komut düğmesini tıklayın.

4. PowerPoint sununuzda, tabloyu kopyalamak istediğiniz slaydı seçin ve Giriş sekmesi > Pano grubunda > Yapıştır komut düğmesinin altındaki oku tıklayın. Özel Yapıştır seçe­neğini tıklayın. Microsoft Excel Çalışma Sayfası Nesnesi seçili iken Tamam düğmesini tıklayın.

Office_2013_Tips_33_1_622

 

UYARI: Özel Yapıştır yerine doğrudan Yapıştır ile de kopyalama yapılabilir. Yapıştır ile kopya­lama yaptığınızda Excel tablosu, tablo olarak kopyalanır. Düzenleme yapmanız gere­kir. Eğer Microsoft Excel Çalışma Sayfası Nesnesi olarak kopyalarsanız, nesne olarak yapıştırılır. Boyutlarını ayarlamanız yeterli.

Daha fazla Office 2013 ipucu için tıklayın…