ING Bank, Microsoft Dynamics CRM ile Bankacılıkta Fark Yaratıyor

Microsoft Dynamics amaca odaklanan basit yapısı, kolay kullanımı ve merkez bankacılık uygulamasıyla kolay entegrasyonu nedeniyle bankaların tercih ettiği çözümlerimizin başında geliyor.

Türkiye’de 331 şubesi ve 5 bin 700’ü aşkın çalışanı bulunan, aktif bireysel müşteri sayısı 1.7 milyonun üzerinde olan ING Bank da, müşteri ilişkileri yönetiminde Microsoft Dynamics CRM çözümümüzü tercih etti.

Microsoft Dynamics CRM, ING Bank’ta pazarlama yöneticilerinin, satış yöneticilerinin, bölge yöneticilerinin, şube yöneticilerinin ve müşteri temsilcilerinin dahil olduğu geniş bir kesim tarafından kullanılıyor. Dynamics CRM’in kullandığı birimler arasında bireysel bankacılık, KOBİ bankacılığı ve ticari bankacılık faaliyetleri yer alıyor.

 

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümleri, işletmelerin kurumsal hafızalarını oluşturan ve operasyonel verimliliği artıran sistemlerdir. ING Bank, Microsoft Dynamics CRM’in yardımıyla kurguladığı müşteri odaklı yaklaşımı sayesinde müşterilerine eşsiz bir deneyim sunuyor. Microsoft Dynamics CRM’in kullanıcı dostu arayüzü, operasyonel sistemlerle olan uyumu ve sürece yönelik fonksiyonları müşteri yönetiminde verimliğini en üst seviyeye çıkarıyor.

Microsoft Dynamics çözümleri hakkında ayrıntılı bilgi almak ve müşterilerimizle birlikte oluşturduğumuz diğer başarı hikâyelerimiz için bu bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.